Monday, August 20, 2012

lame babi tak apdet..malas nak taip..bizi2 ayam konon..ekekeke
mule2 nak wish selamat hari raya aidilfitri..
maaf zahir batin to all viewers..ade ke?kahkah
ok..nk merungut pasal kerja dulu..
new shift schedule mmg xbest langsung..mcm pui..makin xhepi pulak keje gni..\
dulu nk balik kampung pon rase okay2 jek,tp skng nk balik kampung kne apply cuti jugak..hmmm....maybe in 1year time,nak tukar dept lain..segamat or jb perhaps?
we'll see...
but alhamdulillah..rezeki melimpah ruah...
thx god...

new engine for bumblebee = done!

its pink color then!




new ride for family ride/daily use = done!
new wheels = done!



kuntum mode on!

mybe this will be end of semua fund yang gua akan spend utk both of my car...
n belivit,i have no baju raya at all for this year!
semuanye sebab dua bijik besi tuh..sikit lagi nk kne tikam dgn mak gua main kereta tak sesudah..hihi...
nak buat macam mane,dah kat situ minatnye,halang lah macam mane pon,kalau gua dah kte nak,gua tetap nak jugak..


and i can say that,azam tahun 2012 tak menjadik..i have to start all over again..mak asek2 suruh kawen..demammmm,awek pon tade mak oi guano nak kawen..duit pon blm ckup cemane?ahaha..

for you..selamat berbahagia,look at those,ckup beritahu yang you are now happy..hope it will last forever...amin...=)

for you..you are the greatest fren ever..kepala lu mmg boleh buat sendal tayar honda gelombang gua..kahkah..

for you...i hope it will ended soon...

for you...i will keep you in my mind..forever...

oh timah,ckp dkt kakak kau,aku mybe tak dapat datang kenduri dia,sbb mak gua dah ade bibit2 nak mengajak gua pusing2 berhari raya on that day...lagi pulak aku bru jek stat cuti raya..kirim salam kat die lah ye,ckp selamat pengantin baru..
tak sangke betul jadik jugak die kawen dgn mael..kahkah..


ok macam dah datang malas nak taip2..

selamat hari raya..!


0 comments: