Monday, December 5, 2011

a new life, a new place, a new eperience...
what ever happen in my life,just take it as a pengajaran,pengalaman hidup
nanti dah tua ada jugak cerita y gua leh borakkan dgn anak2 nanti sambil minum teh o depan tv
hahahaha

noe what,aku terima,aku redha semua yang terjadik..
aku rela,ikhlas lepaskan dia....
aku cume harap dia bahagia n tak tersalah membuat keputusan..
tu je..

hmm,cte baru biaselah...next year dah masuk shift..
so aku kene lah ready2 utk kerja tak tentu masa macam dulu,cuti tak tentu masa,
sampai Public holiday pon ketja..
aku pedulik ape..
as long boleh bagi duit lebih,why not aku kerja,sebab aku dah simpan azam,next year aku nak ada satu lagi kereta..biasa2 jelah kot..n aku nak simpan duit utk masa depan..
ye aku dah rasa aku nak berumah tangga...aku dah rasa aku nak ada komitmen...
n aku dah pikir,if ada calon y betul2 buat aku tertarik,kawen je terus,takyah kapel lelame..hahahahah

sempena awal muharam saye mengucapkan selamat menyambut awal muharam..
bersame2 lah kita berubah ke arah kebaikan.......

0 comments: